خوش آمد گویی
نوشته شده توسط : آرمان

با سلام بر شما دوست گرامی

از این که به وبلاگ softdl اومدی ممنونم

امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت و بهره کافی ببری

با عضو شدن در این وب این امکان برای شما فرآهم میشه که از به روز شدن و مطالب جدید خبردار شده و هر ماه یک پکیچ از برنامه های بر گزیده و تصاویر زیبا و بازی های فکری جذاب را در ایمیل خود داشته باشید.

همچنین اعضای سایت میتونن اگر در سایت برنامه ای موجود نبود آن را درخواست داده تا برایشان قرار داده شده و به ایمیل آنان نیز فرستاده شود.

لطفاً با نظرات خود ما را در بهبود این وب همراهی فرمایید.

در صورت بروز هرکونه مشکل می توانید به 4 آدرس زیر نیز وارد سایت شوید

www.softdl.mahtarin.com

www.softdl.glxblog.com

www.softdl.loxblog.ir

www.softdl.loxtarin.com

 

با تشکر فراوان از حضور شما

این هم از چت روم وب  ( برای ورود کلیک کنید )





:: بازدید از این مطلب : 1177
|
امتیاز مطلب : 162
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
با سلام خدمت مدیر وبلاگ با تشکر از مطالب جالبت من مدیر یک سیستم افزایش آمار هستم شما میتونید توی این سیستم به صورت رایگان آمار و ترافیک سایت شمارو در کمترین زمان ممکن بالا میبره برای استفاده از این لینک باکس اول میری این جا http://link.myfashop.co.cc
بعدش از طریق دریافت کد:http://link.myfashop.co.cc/source.php
کد لینک باکس رو میگیری و توی بخش ویرایش قالبت کپی می کنی(تو انتهای قالبت یا هرجا که دوست داشتی)بعدش از طریق ارسال لینک لینک وبلاگ خودت رو ارسال میکنی به همین راحتی لینکت همزمان در صدها سایت عضو این باکس نمایش داده میشه که روز به روز هم بالاتر میره درضمن این سیستم طوری ساخته شده که حجمش خیلی خیلی کم هستش و وقتی کد رو میذاری تو وبلاگت هیچ تاثیری در کم شدن سرعت سایتت نداره با تشکر ازت خواهش می کنم هرچه زودتر عضو این سیستم شو

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/11/6/3 - - گفته است :
سلام رو کده کلیک کن و ثبت نام کن و به من بگو

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/11/6/3 - - گفته است :
http://www.zarclick.ir/signup.php?from=hosein888&ref_code=53 4626e3049d856edba287e480552d6c

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/11/6/3 - - گفته است :
سلام خوبی من با ایدیه برای دوستان ادد کردمت قبول کن راستی که میای صحبت کنی ممنون
حسین

/weblog/file/img/m.jpg
hosein888 در تاریخ : 1389/11/6/3 - - گفته است :
سلام خوبی یه سری به من بزن
راستی یه خواهش اومدی تو وبم رو بنر تبلیغاتی اول صفحه یه لطفی کن کلیک کن ممنون میشم آخه دیگه خسته شدم پول ندارم
من ازت خواهش میکنم بیا کلیک کن

راستی اگر خواستی از وبت صحبت پول در بیاری با نظر به من بگو

حسین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: